Vyhledávání

Kontakt

MUDr.Jan Hýsek
Stefanikova 340
Hradec Kralove
50011

+420.724500393

jh(zav)akciecz.com

Novinky

Právě mi vychází článek v měsíčníku pro podnikatele

08.09.2012 03:52
Právě mi vyšel dvoustránkový článek v měsíčníku pro podnikatele OBCHOD a FINANCE....

Třetina manažerů považuje Facebook za značné riziko pro pověst jejich firmy. Proč?

02.09.2012 00:01
Zajímavý článek na toto téma najdete zde. Největší výhody sociálních sítí jsou...
1 | 2 | 3 | 4 >>

Ochrana pověsti a falešné profily

23.06.2013 15:56

Facebook je úžasné medium a sám jej zde denně využívám, má ale i svoje rizika či vady. Například se to zde jenom hemží falešnými profily. Ti lidé, kteří zde, na rozdíl od nás ostatních, vystupují jako někdy jiný, vždycky mají  nějaký důvod a něco tím sledují. Typická ukázka proběhla na mém facebookovém profilu v posledních dnech.

Jan Srnec

Typická ukázka profilu, který já osobně považuji za falešný, je profil Jan Srnec. Tento pán mne před několika dny požádal o přátelství a protože jsem velmi otevřený člověk, tak jsem jeho přátelství přijal a otevřel mu tak svůj profil. Neměl jsem důvod mu nevěřit. Uteklo sotva pár dní a tento můj "přítel" o mne začal dokonce na mém vlastním profilu lhát, šířit nepravdy, verbálně na mne útočit. Poněkud neobvyklé od někoho, kdo se považuje za vašeho přítele, že? Naštěstí takovéhoto člověka můžete zase vyřadit ze svých přátel. To jsem také udělal. A to mne ještě můj skutečný facebookový přítel sám upozornil, proč už jsem pana Srnce sám nezablokoval, když se tak chová? K mému překvapení mne pan Jan Srnec za pár hodin opět požádal o přátelství. Pozoruhodná drzost či absence sebereflexe. Přátelství jsem pochopitelně nepřijal. Načež po pár hodinách mám v žádostech novou žádost o přátelství, tentokráte zase jiný falešný profil, který má dokonce pouze 2! přátele. Jsem si téměř jistý, že další identita pana Srnce. Pochopitelně jsem jeho přátelství nepřijal. Takovýchto lidí a "přátel" jsou na Facebooku tisíce a člověk se musí mít na pozoru co komu zpřístupňuje za informace. Já jsem na sociálních sítích extrémně otevřený a to záměrně, ale současně si ta rizika uvědomuji a automaticky počítám s tím, že každá informace, kterou si na Facebook umístím, je v zásadě okamžitě veřejná a může se kdekoliv objevit. Třeba i v novinách, když na to přijde. Klidně za 10 let.

Pronásleduje mne pan Kusák

Na pronásledování mojí osoby jsem již zvyklý. Již řadu let mne i moji rodinu pronásleduje pan Valentin Kusák a to nejen na internetu a sociálních sítích, ale také off-line. Bohužel, dokud na vás takovýto člověk buď fyzicky nezaútočí a nebo vám nezpůsobí jasně vyčíslitelnou finanční škodu, není proti němu žádná obrana. Tento člověk to navíc dělá ve velkém, tedy více lidem. Na mne si dokonce vytvořil a financuje dehonestační stránku. Stačí se podívat na jeho profil na Exotopedia. Bohužel na profilu pana Kusáka mám i "svůj" odstavec. 

Rizika sociálních sítí

Sociální sítě jsou úžasné, ale nejsou bez rizik. Je potřeba si ta rizika uvědomovat a chovat se podle toho. Rovnou počítejte s tím, že cokoliv tam napíšete, stává se automaticky potenciálně veřejné. Vždyť ta data svěřujeme soukromým společnostem! Ta data mohou kdykoliv někomu prodat! Je třeba s tím počítat. To, že je Facebook, Twitter a další soc. sítě zadarmo, to ve skutečnosti zase tak zadarmo není. Viz také Ochrana reputace.

Čtěte také Proč je internet jenom zdánlivě zadarmo.

 

Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.

Služby

Ochrana reputace - online reputation management (ORM)

Ochrana reputace - online reputation management (ORM)
Ochrana reputace Online reputation management (ORM) Search engine reputation management Očekávaná délka kampaně: týdny až roky Cena kampaně: podle náročnosti od 50.000,-Kč Napište mi  Ptejte se na služby  Objednejte si služby  

Blog

Reputace firem a její váha při rozhodování

19.10.2013 23:56
Podle aktuálního průzkumu společnosti Deloitte je na hlavním místě rizikových faktorů pro strategie při podnikání otázka reputace. Důležitost reputace, online reputace i sociálních sítí si byznys uvědomuje čím dál více a čím dál více se nad těmito oblastmi zamýšlí a investuje do nich. Více o...

Podvádět se nevyplácí ani na internetu

26.09.2013 12:10
Když budete lidi podvádět v podnikání či v osobním životě, dříve či později se to provalí a roznese se to. A na internetu to funguje velmi podobně. Jedna věc je chránit si vaši online pověst - to je v pořádku. Jiná věc je na internetu lhát jako když tiskne. Pochopitelně se snaží například některé...

Ochrana pověsti a falešné profily

23.06.2013 15:56
Facebook je úžasné medium a sám jej zde denně využívám, má ale i svoje rizika či vady. Například se to zde jenom hemží falešnými profily. Ti lidé, kteří zde, na rozdíl od nás ostatních, vystupují jako někdy jiný, vždycky mají  nějaký důvod a něco tím sledují. Typická ukázka proběhla na...

Pozor na falešný e-mail!

04.01.2012 14:19
V těchto dnech byl širokému okruhu mých obchodních partnerů i dalších lidí rozeslán email od vážně duševně nemocného člověka, který trpí paranoidní schizofrenií a který se za mne vydával a email (hysek-jan@seznam.cz) měl vypadat jako poslaný z mojí schránky a byl také mým jménem podepsán....

Pět způsobů obrany vlastní online pověsti

19.06.2011 03:13
Pět způsobů obrany vlastní online pověsti Jakékoliv informace, které o vás lze najít na internetu, ať už pravdivé či lživé, mohou mít velký dopad na váš další život. Nabízíme zde pět tipů, jak zajistit, aby to, co o o vás lidé čtou, bylo dobré (nebo alespoň pravdivé). Neponechejte svou pověst...

Tvrdý souboj s vyhledávači: Jak smazat svou minulost online

19.06.2011 02:24
Tvrdý souboj s vyhledávači: Jak smazat svou minulost online V kybervěku přestává být podstatné, kdo jsme, co umíme nebo čeho jsme dosáhli. Důležité jsou informace, které jsou na internetu věčné. Seznamte se s novým směrem podnikání - vylepšováním pověsti na internetu. Kompromitující fotky a videa....

Celebrity i velké společnosti si najímají ochránce jejich online pověsti

18.06.2011 03:33
Celebrity i velké společnosti si najímají ochránce jejich online pověsti   Z vyhledávání na webu se dnes stal samostatný obor. Stejně tak se stává novým odvětvím ochrana reputace na internetu resp. zajišťování pozitivní publicity. Možných způsobů ochrany pověsti na internetu je několik. Tak...

Ochrana pověsti na internetu - Google bomby, ORM, mýty a pověsti

17.06.2011 01:03
Ochrana pověsti na internetu - Google bomby, ORM, mýty a pověsti Internet je velký zdroj informací i dezinformací. Né každý člověk je schopen rozlišovat co je kvalitní zdroj informace a co je zdroj nevěrohodný. Lidé jsou přející i nepřející. Spokojený zákazník je jistě nejlepší reklamou pro každý...

Online reputation management: Co dělat, když vás někdo pomlouvá na internetu

15.06.2011 01:13
Online reputation management: Co dělat, když vás někdo pomlouvá na internetu Snad každá finanční nebo poradenská společnost se setkala s tím, že ji někdo pomlouvá na internetu. Jak mi říkal ředitel jedné leasingové společnosti: „Lidé se nejvíce zlobí, že musí platit a že když neplatí včas, musí...

Proč budovat dobrou pověst firmy na internetu? Protože na tom vyděláte

15.06.2011 00:05
Proč budovat dobrou pověst firmy na internetu? Protože na tom vyděláte Význam internetu neustále roste. Miliony firem díky internetu vydělávají denně miliardy korun. Jeho hranice jsou prakticky nekonečné. Každý, kdo chce, může díky němu vydělávat nemalé peníze. Se zvyšujícím se počtem podnikatelů...
1 | 2 >>