Vyhledávání

Kontakt

MUDr.Jan Hýsek
Stefanikova 340
Hradec Kralove
50011

+420.724500393

jh(zav)akciecz.com

Novinky

Právě mi vychází článek v měsíčníku pro podnikatele

08.09.2012 03:52
Právě mi vyšel dvoustránkový článek v měsíčníku pro podnikatele OBCHOD a FINANCE....

Třetina manažerů považuje Facebook za značné riziko pro pověst jejich firmy. Proč?

02.09.2012 00:01
Zajímavý článek na toto téma najdete zde. Největší výhody sociálních sítí jsou...
1 | 2 | 3 | 4 >>

Ochrana pověsti na internetu - Google bomby, ORM, mýty a pověsti

17.06.2011 01:03

Ochrana pověsti na internetu - Google bomby, ORM, mýty a pověsti

Internet je velký zdroj informací i dezinformací. Né každý člověk je schopen rozlišovat co je kvalitní zdroj informace a co je zdroj nevěrohodný.

Lidé jsou přející i nepřející. Spokojený zákazník je jistě nejlepší reklamou pro každý projekt. Naopak naštvaný zákazník může být pohromou. O to více, pokud se jedná o ajťáka, který je schopen i masivnějšího protiútoku.

ORM technologie

Jak je obvyklé, tak mnohé firmy naslibují zlaté prase, jen aby vytáhly ze zákazníka peníze. Internet lze cenzurovat těžko. I v Číně, kde je státní cenzura internetu, nedokáží "udržet" Číňany za pomyslnou virtuální čínskou zdí. Proto nevěřte soukromé firmě, která Vám slíbí vymazání nevhodných informací z internetu.

Virtuální záškodník

Cíl útoku virtuálníko kverulanta, nebo ještě hůře nabručeného ajťáka, se bude těžko bránit. Existuje několik forem zákeřností, které můžeme celkem beztrestně páchat ve virtuální světě.

nabručený email

Virtuální bytost zaregistrovala nespokojenost a dává to najevo. Stále je možnost komunikovat a tím bručouna pacifikovat a převést na spokojeného klienta

kverulant na emailu

I když se člověk někdy fakt snaží být milý, tak bručoun je stále jen bručounem. Po vyčerpání všech pokusů o asertivní řešení situace je konverzace označena za spam

fóra a sociální sítě:

Lidé si sdělují zkušenosti, názory, poznatky. Taktéž si sdělují pomluvy, urážky a stereotypní polopravdy. Na rozdíl od emailu je tato komunikace veřejná. Je proto nanejvýš nutné zachovat úroveň komunikace i přesto, že je druhá strana výrazně naštvaná a bohatě obdařena vulgarismy. Je vhodné udržet základní společenskou slušnost. Vulgární a nerudný kverulant tak bude označen za devianta a virtuální komunita jeho řeči nebude považovat za důležité.

Pokud máme práva administrátora, tak můžeme i v odůvodněných případech mazat příspěvky. Vhodné odůvodnění pro smazání příspěvku je nadmíra sprostých slov, porušení pravidel fóra ( musí být jasně definovaná ), nebo řeči, které nepatří do slušné společnosti ( např. provolávání rasistických hesel, navádění ke zločinu, atd. ).

Příspěvky slušných oponentů zásadně nemažeme. Slušný odpůrce, přestože je odpůrce, je dobrou reklamou. Mluví o produktu, službě, myšlence,.. Tím šíří podvědomí. Naší prací je pak osvětlit vznesené otázky a pochybnosti. Vysvětlit, objasnit, ukázat.

Google bomba

S linkbuildingem jdou dělat věci! Ovšem musíme si zvolit málo konkurenčí klíčová slova. Dejme tomu senilní ješita, nebo onanista. To jsou klíčová slova, která v ČR byla použita jako Google bomba. Po zadání klíčového slova Google předhodí ve výsledku stránku oběti.

Existuje celkem snadná obrana. Jedná se o méně konkurenční klíčová slova. Aby se dostavil kýžený efekt: booom!!!, tak musí útočník najít stránku oběti na prvních stránkách ve vyhledávání. Pokud by Google bomba "vybouchla" až na třetí stránce, tak se nedostaví kýžená satisfakce za vynaložené úsilí.

deaktivace Google bomby
  • vytvoření optimalizovaných a prolinkovaných microsites, které budou optimalizované na klíčové slovo použité v Google bombě. Pro kýžený efekt by bylo třeba minimálně dvacet webů ( tedy první dvě stránky vyhledávání obsadit - vytlačit ).
  • obrácený linkbuilding: při klasickém linkbuildingu weby spojujeme. Při obráceném linkbuildingu naopak usilujeme o zrušení odkazu. Apelujeme na administrátory webů, kteří odkazují na stránku kverulanta, aby na stránku již neodkazovali. Na oplátku třeba nabídneme odkaz z jiného webu obdobné kvality.

 

Obrana proti Google bombám je ovšem jen částečná. Jednu zničíte a další se vyrojí. Nejlepší obranou je tedy prevence. Buďte milý na své kverulanty a v žádném případě se nepokoušejte naštvat tučňáka!! :o)

Zdroj: opencommunity.cz, Creative commons  

 

Přidat.eu záložku

Blog

Reputace firem a její váha při rozhodování

19.10.2013 23:56
Podle aktuálního průzkumu společnosti Deloitte je na hlavním místě rizikových faktorů pro strategie při podnikání otázka reputace. Důležitost reputace, online reputace i sociálních sítí si byznys uvědomuje čím dál více a čím dál více se nad těmito oblastmi zamýšlí a investuje do nich. Více o...

Podvádět se nevyplácí ani na internetu

26.09.2013 12:10
Když budete lidi podvádět v podnikání či v osobním životě, dříve či později se to provalí a roznese se to. A na internetu to funguje velmi podobně. Jedna věc je chránit si vaši online pověst - to je v pořádku. Jiná věc je na internetu lhát jako když tiskne. Pochopitelně se snaží například některé...

Ochrana pověsti a falešné profily

23.06.2013 15:56
Facebook je úžasné medium a sám jej zde denně využívám, má ale i svoje rizika či vady. Například se to zde jenom hemží falešnými profily. Ti lidé, kteří zde, na rozdíl od nás ostatních, vystupují jako někdy jiný, vždycky mají  nějaký důvod a něco tím sledují. Typická ukázka proběhla na...

Pozor na falešný e-mail!

04.01.2012 14:19
V těchto dnech byl širokému okruhu mých obchodních partnerů i dalších lidí rozeslán email od vážně duševně nemocného člověka, který trpí paranoidní schizofrenií a který se za mne vydával a email (hysek-jan@seznam.cz) měl vypadat jako poslaný z mojí schránky a byl také mým jménem podepsán....

Pět způsobů obrany vlastní online pověsti

19.06.2011 03:13
Pět způsobů obrany vlastní online pověsti Jakékoliv informace, které o vás lze najít na internetu, ať už pravdivé či lživé, mohou mít velký dopad na váš další život. Nabízíme zde pět tipů, jak zajistit, aby to, co o o vás lidé čtou, bylo dobré (nebo alespoň pravdivé). Neponechejte svou pověst...

Tvrdý souboj s vyhledávači: Jak smazat svou minulost online

19.06.2011 02:24
Tvrdý souboj s vyhledávači: Jak smazat svou minulost online V kybervěku přestává být podstatné, kdo jsme, co umíme nebo čeho jsme dosáhli. Důležité jsou informace, které jsou na internetu věčné. Seznamte se s novým směrem podnikání - vylepšováním pověsti na internetu. Kompromitující fotky a videa....

Celebrity i velké společnosti si najímají ochránce jejich online pověsti

18.06.2011 03:33
Celebrity i velké společnosti si najímají ochránce jejich online pověsti   Z vyhledávání na webu se dnes stal samostatný obor. Stejně tak se stává novým odvětvím ochrana reputace na internetu resp. zajišťování pozitivní publicity. Možných způsobů ochrany pověsti na internetu je několik. Tak...

Ochrana pověsti na internetu - Google bomby, ORM, mýty a pověsti

17.06.2011 01:03
Ochrana pověsti na internetu - Google bomby, ORM, mýty a pověsti Internet je velký zdroj informací i dezinformací. Né každý člověk je schopen rozlišovat co je kvalitní zdroj informace a co je zdroj nevěrohodný. Lidé jsou přející i nepřející. Spokojený zákazník je jistě nejlepší reklamou pro každý...

Online reputation management: Co dělat, když vás někdo pomlouvá na internetu

15.06.2011 01:13
Online reputation management: Co dělat, když vás někdo pomlouvá na internetu Snad každá finanční nebo poradenská společnost se setkala s tím, že ji někdo pomlouvá na internetu. Jak mi říkal ředitel jedné leasingové společnosti: „Lidé se nejvíce zlobí, že musí platit a že když neplatí včas, musí...

Proč budovat dobrou pověst firmy na internetu? Protože na tom vyděláte

15.06.2011 00:05
Proč budovat dobrou pověst firmy na internetu? Protože na tom vyděláte Význam internetu neustále roste. Miliony firem díky internetu vydělávají denně miliardy korun. Jeho hranice jsou prakticky nekonečné. Každý, kdo chce, může díky němu vydělávat nemalé peníze. Se zvyšujícím se počtem podnikatelů...
1 | 2 >>